Universum gillar ormar..



eller mig.
Jag är så enormt tacksam och glad för det flyt jag har.
Och faktiskt haft ett bra tag, så till med jag och min omgivning noterat det.

I fredags ringde killen på djuraffären och sa att han sålt mina ormar.
Jag blev så glad så jag visste inte var jag skulle göra av mig!

Det var viktigt för mig att både Röde och Bitch skulle säljas tillsammans.
Och jag ville verkligen att de skulle få komma till någon som bryr sig om dem,
det var en anledning som djurkillen sa att jag inte skulle ge bort dem.

Jag satte 1000:- för båda och terrariet.
Ett billigt pris, men tillräckligt så att inte vem som helst köper dem.

Så när djurkillen säger att ormarna inte bara blivit sålda,
utan även kommit till en garanterad djurvän -
då höll jag på att ramla baklänges i govlet där jag stod:
han jobbar med orm-fobiker!!

Alltså killen som köpt dem jobbar uppe på sjukhuset med folk som har fobi för ormar!!
Så de kommer ha en uppgift!
*snor*

Mina små 10-åriga ormar ska få hjälpa rädda människor från deras ormfobi!
*grinar och snörvlar lite*

Jag är himla förundrad och glad och tacksam för att saker blir som jag önskar.
Det är nästan på gränsen till otroligt :D


Röde orm ska få mus, och Brune Bitch äter för fullt


De kramgoa paret..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback