Underbara dagar, gott att leva!



Jag njuter verkligen av att gå skift på jobbet.
Att kunna vara ledig en helt vanligt måndag.
Jag vaknar inte av nån hetsig väckarklocka utan kan smyga igång dagen i egen takt.

Jag blev bjuden på lunch idag, och käkade Thai-mat,
sen var jag på baby-sim med Wiggo och hans mor.
Supernanny är mitt andra namn ;)

Hmmm....Jo, det ska jag blogga om en annan dag, förrsten.....vad jag lär mig av Wiggo..
Jag delade om det på mötet ikväll.

Nåväl,
jag fick undan en del telefonsamtal och styrde upp viktiga papper,
jag gick till Expert för att höra om det fanns något att göra med min döa mobiltelefon, men det var kört.
Den tålde inte att bada i utspillt ingefära-te.
Alla bilder och goa sms som jag fått är borta för evigt.

Men det är väl så - Mitt Nya Liv - handlar väl om att bort med det Gamla och in med det Nya.
Eller vad vet jag...

Jag gick till mötet ikväll,
och jag gick hem sen, genom stan och det var varmt!
Fast klockan var över åtta, det var helt underbart!

När jag jobbar dag så är jag mer stressad, mer trött och mer "inte-här"
och tar mig inte för lika mycket som jag gjort nu.
Fast det kan också bero på att jag bor nära allt...det visar sig om 5 veckor då perioden är över.
Jag är iaf så tacksam att jag får jobba skift, och att det inföll just nu.

Tanken slog mig idag
att jag kanske ska satsa på ett nattjobb...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback