Tisdag innan natten...


Jag ska jobba inatt.
Hinner få undan lite grejer innan dess.

Nu är jag snart på väg till sopstationen.
Ska plocka ihop bråten utanför huset, som tinat lös nu.
De nya ägarna har tydligen inte varit dit ännu så det känns bra,
men det där Avslutet med huset har hakat upp sig...

En kompis ska följa med till tippen och det känns bra
för annars är jag väldigt less på det där rännandet...
Finns det ett slut på det?

Ikväll ska jag träna karate.
DET var länge sen.
Över en månad sen,
men det känns som att kroppen vill komma igång igen.
Den är som ett jäkla inspärrat djur som vill släppas lös och göra det den vill!








Ja...banne mig det ska bli riktigt kul att komma igång igen!

Javisst ja, soptippen var det...





Kommentarer
Postat av: Catrin

Fooookus va re ja

2010-04-20 @ 12:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback