Stiltje..



Idag är det sista dagen jag är ledig denna vecka.
Jag känner en lätt stress över att jag inte vet vad jag ska lyxa till det med nu när jag är ledig!

När jag sitter på jobbet så har jag massa idéer om vad jag skulle gjort för skoj om jag var ledig.
Men nu när jag är det så är det som bortblåst.
Konstigt....

Fick ett spontant besök av en kompis och hans fru.
Hon kom från Thailand för ett par dagar sen,
och vi har skapat relation nu över en kopp vata-te och samtal på engelska.
Trevligt möte.

Nån dag kommer jag säkert åka dit och hälsa på, vad vet man.


Känns som att lusten är borta, orken och viljan finns inte heller...
Tror att jag liksom hamnat i skuggan av allting som varit senaste månaderna.

Så det är väl så idag.
Lyckades iallafall ringa några tråkiga men viktiga samtal imorse.
Det är bra!


*gäsp*

Jo, jag ska ta och hoppa in i bilen och åka upp och hämta orm-grejerna
som jag slängde in till f.d. grannen, lite stenar och pinnar och annat som blev kvar.

Det får bli dagens uppgift.

Har just klivit ut ur skuggan en bit...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback