Så var jag där igen...



Imorgon börjar jag jobba kl 14. Skönt med lite sovmorgon.
Men....då gör jag sådär igen:
- bokar upp mig.

Ett par saker är väl okej,
och det kanske inte gör nåt egentligen att man är aktiv en hel dag...
Men det ringer ändå en liten klocka...

Vi 9-tiden imorgon kommer en kollega hit
med ett par av hans barn för att bli klippta.

Kl 11 ska jag hämta upp ett par
och skjutsa dem och deras packning till tågstationen
för deras vidare resa till Arlanda och sen Thailand.
(Jag är inte avundsjuk alls)

Kl 12:30 kommer en annan kollega hit med en kasse barnkläder
som hon skänker till min systers 3-årige son.
Vi sks äta varma mackor och dricka te till 13:15 då hennes lunchtid är slut.

Då har jag en halvtimme på mig att skapa ett tomrum
innan jag börjar jobba mitt eftermiddags/kvälls-pass som slutar 22:00.

Och då är det mest puss och gonatt liksom.

Så här kan man alltså göra för att få dagarna att gå...
;-o



Kommentarer
Postat av: Nannis

Du kan verkligen hålla igång du! ;)

KRAM

Postat av: Gunsan

Nannis: Jag har övat i åratal.

Kram!

2010-04-30 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback