Nattsuddare...




Jag var på väg att gå och lägga mig....
Ligger lite stress i luften kan man väl säga.

Imorgon ska jag ringa och fixa lite för att försöka styra upp det med ormarna mina.
Vill ju helst inte ta med dem hit till lägenheten, ja, de är kvar i huset.
Det är måndag imorgon,
och på onsdag kl 13 lämnar jag över nycklarna till nya husägarna.

Sen är det lite bråte kvar som ska baxas in i bilen och köras iväg till soptippen.
Städa ur och ställa iordning huset.

Alltså det är verkligen snart!

Undrar hur det kommer kännas att vara fri......från huset.
Min borg i 10 år.

Och här sitter jag och bloggar och surfar och har mig mitt i natten!!!

Fast jag började med att faktiskt ställa iordning lite i mitt sovrum.
En hylla och lite sånt. Skapa trivsel.

Men nu ska jag ta igen lite skönhetssömn.
Jag känner mig rätt sliten...ont i svanken,
kan tjejer i min ålder ;-) få ryggskott?
Eller ichias?
Eller har jag bara kånkat runt för mycket?

Annars mår jag bra.
Tror jag.
Faktiskt.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback