Ljuset i tunneln..



Igår var en mörk dag, men idag känns det bättre.

Jag har ju bloggat förut om "tillit" och att lita på att allting är som det ska...
och även om det inte känns så just då, så kan man ändå vara trygg i att det är sant.
Men igår glömde jag det.

Men nu vet jag det igen.
With a little help from my friends..
and My Higher Power.

Tack vänner!!

Livet är lite som en berg-och dalbana och det gäller att hålla i sig när det går för fort
men lita på att grejerna håller,
och för det mesta skrattar man ju...

Det finns en lärdom i allt, och jag tror jag vet vad gårdagen ville lära mig...
Mitt liv kommer bli enklare ;)









Kommentarer
Postat av: Ewa

Vet inte varför du var i "kolkällaren" MEN kom ihåg att "det är alltid mörkast före gryningen"...

Sköt om dig!!

2010-04-29 @ 10:50:16
Postat av: Gunill

Ewa: Tack, Kram!

2010-04-29 @ 11:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback