Katt-stege-projektet...



Jag har verkligen underbara dagar, jag är långledig och det är nästan som semester.

Imorse efter frukosten så gick jag ut och målade andra lagret på plankan
och njöt av känslan att det är min "uteplats" och jag kan göra som jag vill.
Trots att jag inte har nån balkong och måste gå ut genom porten
och runt hela huset för att komma till "min uteplats" så är jag supernöjd.

Jag var på stan sen med en kompis och vi fikade, minglade med lite folk
och jag släpade sen en katt-mats-investering på 10 kg genom stadens gator och hem.

Jag gjorde några inköp till kattstegen, ett rep att "ringla" på plankan som "steg"
och 3 vinkel-järn att sätta upp plankan med på väggen.

Trodde det skulle ta en dag för mig att fixa katt-lösningen
men det har banne mig tagit en vecka..kanske mer.

Men imorgon går jag i mål med projektet och de får komma och gå som de vill.
Jag återfår min frihet och behöver inte passa upp på deras behov.

När det gäller projekt så verkar det i min värld vara så att de verkar enkla att ta itu med,
men det visar sig att det är mer arbete än jag trodde,
MEN
det är ju superbra att jag har kort minne,
för annars skulle jag ju aldrig börja med nåt nytt projekt
och inget skulle bli gjort.

Det är tjusningen med att lura sig själv till produktivitet :)

Hade jag sen fått till mobilfoto-fixa-in-på-datorn
så skulle jag kunna bjuda på en bild imorgon,
på resultatet av mitt arbete...

Men det får bli nästa projekt att få till ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback