Inte mycket alls...



har jag gjort idag.
Varit inne och häckat i ett skönt lunk.

Jobbade i och för sig natt och sov till kl 13 idag så det gick fort till kvällen.
Jag har plockat lite grann här hemma.
Det är mycket som ska på plats innan jag har bott in mig.
Det är ju egentligen först nu som jag kan börja med det nu när huset är sålt.

Helt plötsligt känns det inte som det är så bråttom...
Eller så är det för att jag är så trött efter att ha farit runt som en skottspole i en månad.

Jag blir lite förbaskad för jag kan inte föra över mina foton  från till datorn.
Jag hade nåt vajsing på datorn och bad grabbarna hjälpa mig och då tog de väl bort nåt program.
*muttrar lite*

Jag är verkligen kass på det här med tekniska bitar som datorer, mobiler och sånt...
Är det nåt som inte funkar så kapitulerar jag direkt. Kan inte sånt.
Men jag är bra på annat.
Baka till exempel ;-)

Jag har faktiskt dragit igång en äppelpaj i ugnen.
Så det får bli en fika i soffan med pyjamasen på.
Jag är en liten tröttmössa :)

*gäsp*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback