Fredag...



Helt underbart att vara långledig!
Ljuvligt vårväder ute och solen skiner.

Jag borde inte sitta här inne och skriva
utan gå ut och ta för mig av ledig fredag så här lyxigt mitt på dagen!

Jag var ut imorse slängde ut katterna
och då passade jag på att måla den andra plankan också...
..funderar på om jag ska sätta dem liksom bredvid så det blir en bredare stege..
Det visar sig längs vägen tror jag.

Jag mådde så gott av att stå här på baksidan av kåken och greja,
katterna sniffade runt lite och gatan sopades en bit ifrån och solen värmde...

Det är mindfulness också!
Att "vara" i det jag gör och njuta av det.

Det svåra kan vara att Ta Sig Ut,
men när jag är medveten om det så blir det lättare.
Belöningen blir en Nöjd-Med-Mig-Själv-känsla.

Nu ska jag ge mig ut på stan och ta min Shirodara.

Ha en härlig fredag på er! :)




Kommentarer
Postat av: Carina

Vad mysigt du gör det för katterna :-D

Jag räknar ner nu, hörs till veckan, KRAM :-)

2010-04-23 @ 12:28:07
Postat av: Cinnamon

Låter mysigt det där. Ja slå till med två brädor till katterna så de inte trillar av :-)

Postat av: kicki

Jisses va jag saknar dej nu ...... de är sååååååååå tråkigt här utan dej :(

2010-04-23 @ 16:37:41
Postat av: Gunsan

Carina, ja vi hörs på onsdag, då är det nästan som vanligt igen ;) KRAM på re!



Cinnamon, det kommer bli superbra, att de kan sköta sina utebesök själva ;)



Kicki, jag förståååår, jag saknar dig med!! Vi ses på onsdag igen! Kram påre :)

2010-04-24 @ 23:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback