En helt vanlig måndag...



förutom att jag är ledig!

Jag skulle kunna vänja mig vid det tror jag.
Fast det är väl så att man uppskattar det mer när man vanliga fall jobbar som de flesta andra.

Jag är iallafall nöjd med mig själv
som startade upp imorse med pappershögen som annars känns väldigt motig.

Men det gick fortare än jag trodde och min attityd var positiv -
kanske för att jag städade sovrummet/skrivbordet igår kväll.
Och att jag dukat upp med kaffe och var bra tajmad med mig själv.

Så jag skäms nästan för att säga det, men det var snudd på kul
att organisera mig och pappren fast de i sig inte var så roliga.
*hummar lite*
Hade kunnat bli lite förbannad för att jag väntat hela helgen med högen,
då det bara tog en kvart att få till.
Men jag väljer att vara nöjd med mig själv istället,
känns bättre ;-)

Nu ska jag iväg med en kompis på bäjby-sim i varmvatten,
sen är det ett möte på kommunen
och ikväll 12-stegsmöte som jag ser fram mot.

Kommer avrunda med att hämta en planka hos en kompis
och få till stegen åt mina blängande katter här inne....

D.v.s om det är ok för fastighetsägaren.
*gulp*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback