Jag är som en ungdom!

Jag känner mig rätt tom i huvudet.
Det är bra, har jag förstått.

För det mesta så är det nog rätt full aktivitet i skallbasen non-stop
och bara när man sussar på örat så är det lugnt i tänkeriet. 

Fast senaste månaden har jag sovit dåligt, vilket är ovanligt, för sova är en av mina starkaste egenskaper.

Det var faktiskt en kille på jobbet som gjorde mig glad så in i baljan idag!!

Han är är lika gammal (ung) som mina söner, runt 20 och han säger att han glömmer saker och ting, för att han är alldeles fullproppad i skallen då han är på jobbet.
Han glömmer ringa det samtalet, missade att åka till sin mormor på lunchen, han hade ingen aning om att det var just idag som han skulle hämta det där på posten som var så viktigt!

Förrän någon hemifrån ringer och påminner honom, eller undrar varför han inte kom på lunchen osv....

Ett litet ljus tändes inom mig!!
Det är inte enbart stressöverkänsliga, förvirrade 40-plussare som är drabbade av det här fenomenet!

Det har ingenting alls med ålder, kön, ras eller religion att göra - det har med jobbet att göra!!!

HAHAHAHAAhahahahahahahhaha...
*andas in lite, tar sats igen och skjuter iväg skrattsalvor av lycka,
samtidigt som jag ramlar av stolen i spasmer*

Jag är fullt normal!!

Sist jag skrattade så gott och lyckligt och länge, var nog sommaren 2006, åt min egen torra humor, och varför det heter paprika och inte mamrika.....*ASG*




Kommentarer
Postat av: Tessa

Nä det är inte jobbet heller.... det är nåt helt annat för jag är likadan och jag är en 40 minusare i två år till :-)

Jaaa men Gunzan varför HETER det inte mamrika? asg

Postat av: Lena

Det verkar som om du har samma humor som min man. Han brukar ställa frågan om det finns paprika finns det då mamrika eller mamutar finns det paputar osv. :P

2009-10-23 @ 18:09:47
URL: http://lena.nerdlabs.org/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback