Dags för mus igen...

Tur de inte är så himla sugna så väldans ofta, men nu var det ett tag sen de fick sig nåt.

På djuraffären hade de inte den mindre storleken just nu, så jag fick ta en mus-modell större.
Trodde inte att de skulle få i sig, men är man tillräckligt sugen så går det...



Inte nog med det, de fick sig även ett nytt, fräscht iskallt bad efteråt.
Man bör byta vatten en gång/vecka för de dricker ju skiten....Annars....För de har en tendens att bajsa i vattnet.
(Observera ordleken här ovan!...nähä...det var bara jag som hängde med där..)
*s*



Det tar sin lilla tid med det här också,  men när man väl fått till det så är det så himla skönt!
En månad till nästa gång.

Midnatt.... Nu tar jag en katt och går o lägger mig.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hahaha!!

Du är så fyndig med dina ordvitsar... (men det kanske bara är du och jag som fattar det)

Postat av: Cinnamon

Hehehe det där var ju vitsigt och roligt :-)

2009-10-21 @ 15:17:39
URL: http://cinnamons-art.blogspot.com
Postat av: Gunzan

> Nettan och Cinnamon:

Då är vi ju iaf tre med härlig humor. :)

2009-10-21 @ 22:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback