In i kaoset igen...

Lite så känns det.
In i hetluften igen och gasa på.

Efter att ha varit ledig i fyra dagar så har jag lyckats komma ner i tempo med mig själv.
Jag har inte åstadkommit så mycket, men jag har landat. Parkerat en stund och stannat upp.....

Imorgon är det dags för jobb igen.
Klockan 06:00 loggar jag in och jag kommer nog inte att vara jättepigg....
Men det är en sak, det är rätt ok.
Värre är när min kollega och jag går över till nästa pass, klockan 08:00 -
- då är det det vanliga kundservice och kö på telefon och hela paketet igen.
Då springer det runt ett helt drös med kollegor,
ett gäng chefer och miljoner med mail som skickas och mottas och
lugnet är borta....

Ser nästan fram mot fredag och helg.
Då ska vi jobba eftermiddag/kväll men vi får åtminstone vara "ifred".

Jag är glad och tacksam för mina lediga dagar.
Fler kommer.
Ska bara ta mig igenom de här kommande dagarna nu...

*gäsp*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback