Fredagsmys...

...kan faktiskt vara att känns sig lite frusen....och lyxa till det med en lång, varm dusch så pelletsen blingar intensivt ute i pannrummet.

Att sen som grädden på moset placera sig vid datorn för att avrunda fredagkvällen strax efter 21:00 med en blogg och ett vibrerande och bubblande fotbad!
Det är fredagsmys det!
:D

Det gäller att inte ha så stora krav kanske....

Visst kunde jag känna ett sting av avund när ena sonen drog iväg till en kompis med en Cola och en Marabou, och den andra har laddat i vardagsrummet med sin flickvän och ett gäng skålar med chips och dip och jag hör från mitt rum hur Idols alla artister sjunger sig fram genom tävlingen.
Precis som sannolikt nästan hela Sveriges befolkning.

Men inte jag inte.
Inte min kollega Kicki heller för den delen.
För imorgon ringer klockan  05:15 och då är det bara att kliva upp och ge sig ut i november-ottan och in på jobbet, en helt vanlig lördag.

Men jag är genomvarm, har mjuka fötter, renbäddat i sängen och imorgon kommer jag vara pigg.

Puss och gonatt!





Kommentarer
Postat av: MariaML

Fina fisken Gunsan :)

2009-11-08 @ 11:05:40
Postat av: Gunzam

Maria du är för fyndig, ;)

2009-11-10 @ 00:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback