Träningsläger 3-i-1

Hemkommen från lägerveckan i Mariestad.

De tre aktiviteter som förekom var träna, äta och sova.
Tog med en bok men jag lyckades inte öppna den.

6:00 var det uppstigning,
uppvärmning i dojon och sen TaiChi ute
(eller springa hysteriskt för de som är lagd åt det hållet).

Frukost efter det och sedan somnade vi om till 9:30.
Karatepass kl 10, sen lunch.
Somnade igen efter det och klev upp till nästa karatepass kl 16.
Sen middag vid 18 och sedan bjöds det på föreläsning om Budo eller Wados principer
eller filmvisning.
Kl 22:00 hade lyset släckts och de flesta hade redan somnat då.



Längst i höger i bild syns jag
och mitt mellan basketkorgarna syns båset där vi hade vårt kryp-in, vårt hem för en vecka.

En vecka i full retreat kan man säga.
Ingen disk, handla eller laga mat och städa och plocka som hemma  - bara Tid för Mig.
Längtar redan till nästa träningsläger.




Kommentarer
Postat av: Ulf

Jag ser dig, va du är duktig. Du kommer närmare shodan hela tiden... Jag vet att du står framför spegeln inom en inte allt för lång tid och beundrar ditt nya stela svarta bälte.

2009-06-23 @ 20:37:20
Postat av: Gunzan

>Ulf:

Du hade rätt - det ÄR inte för sent!

=D

2009-06-26 @ 23:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback