Hittade en helt galen timme!

Här är klockan på gymet.
Jag var där med min son och körde ett pass imorse!
Jag började jobbet idag kl 06:00.
Så vi hann träna innan!


Han skulle till Sundsvall senare, ville träna och jag hängde på.
Jag var inte förvånad att vi var själva där.
Å andra sidan står det utanför att gymet är öppet 05 - 23.
Så vill man vara säker på att få ha grejerna i fred så är 05:00 i ottan att rekommendera.

Fast det kan ju räcka med 06:00 eller 07:00 också,
de dagar jag jag har vanliga arbetstider typ 08:00.




Kommentarer
Postat av: Kapten-Sonjis

Jag har precis tagit ditt kommentarsfält som gisslan! Härmed utser jag det att bli min blogg!!!Med näven i luften och piratflaggan vajande i vinden

Nä...Jag är inte lat, bara praktisk...Hmm...

Jag har faktiskt kollat lite bloggs så jag kanske, vem vet, startar upp ett litet projekt.Och när den dagen kommer så släpps alla gisslan!! ;-)

Det jag egentligen vill säga som kommentar till just detta inlägg är: Vad du är duktig!!! Dinn lilla sportfåne!! För min del var det så längesen jag rörde på döfläsket att jag förväxlar sit-ups med en rolig serie på TV.(Sit-com om det inte till fullo framgick)Men jag, och säkert många med mig, är så glada att vi har dig Gunsis!! För bara att läsa om dina fysiska bravader ger mig svettringar under armarna! Och det måste ju bränna en eller annan kalori!? Vi borde således träffas ofta!! Kanske en fyra fem gånger i veckan!! 40 minuter varje gång!!

Sedan skulle jag vilja påminna damen om ett projekt du och jag drog igång för kanske tie år sedan... Vi skulle börja m.o.t.i.o.n.e.r.a. Vi var båda två rökare på den tiden (nu är ju den ena av oss fri från den lasten....) så vi började med att i lugn takt lunka runt Telia. Gick ju bra de första gångerna då vi stannade för rökpaus nånstans runt hörnet av huset. Så en dag ( den 23 december för att vara exakt)Då snödrivorna nådde oss till axelhöjd och minusgraderna sjöng "pilutta er!" bestämde du dig för att idag skulle vi minsann gå på GYMMET! Jamen så spännande tänkte jag... Som aldrig haft den läggningen. Så jag hängde på. Kunde ju inte vara sämre liksom.Och du instruerade och visade. Lade på tyngder och räknade insatser.. Och tjohej vad bra det gick! Nöjda efter ett hårt pass (för mig, för dig var det antagligen som en fika på stan)tände vi varsin cigg och gick hemåt. Dagen efter, 24 december julafton och skinka med Kalle Anka och allt, kom jag helt enkelt inte upp ur sängen. Min dåvarande sambo fick bära mig nerför trappen och placera mig i soffan. För varje tugga julgröt stack det av miljarders knivar i mina ömmande muskler.Till och med själva jultomten haltade och kved av smärta den kvällen...

Jag har inte varit på gym sedan dess. Jag nöjer mig med att läsa din blogg så länge. Och när jag svettats bort tillräckligt många kalorier hör jag av mig...Så kanske vi kan ta en fika? ;-)

Kjamen

2009-06-26 @ 10:22:44
Postat av: Kapten-Sonjis

Jag har precis tagit ditt kommentarsfält som gisslan! Härmed utser jag det att bli min blogg!!!Med näven i luften och piratflaggan vajande i vinden

Nä...Jag är inte lat, bara praktisk...Hmm...

Jag har faktiskt kollat lite bloggs så jag kanske, vem vet, startar upp ett litet projekt.Och när den dagen kommer så släpps alla gisslan!! ;-)

Det jag egentligen vill säga som kommentar till just detta inlägg är: Vad du är duktig!!! Dinn lilla sportfåne!! För min del var det så längesen jag rörde på döfläsket att jag förväxlar sit-ups med en rolig serie på TV.(Sit-com om det inte till fullo framgick)Men jag, och säkert många med mig, är så glada att vi har dig Gunsis!! För bara att läsa om dina fysiska bravader ger mig svettringar under armarna! Och det måste ju bränna en eller annan kalori!? Vi borde således träffas ofta!! Kanske en fyra fem gånger i veckan!! 40 minuter varje gång!!

Sedan skulle jag vilja påminna damen om ett projekt du och jag drog igång för kanske tie år sedan... Vi skulle börja m.o.t.i.o.n.e.r.a. Vi var båda två rökare på den tiden (nu är ju den ena av oss fri från den lasten....) så vi började med att i lugn takt lunka runt Telia. Gick ju bra de första gångerna då vi stannade för rökpaus nånstans runt hörnet av huset. Så en dag ( den 23 december för att vara exakt)Då snödrivorna nådde oss till axelhöjd och minusgraderna sjöng "pilutta er!" bestämde du dig för att idag skulle vi minsann gå på GYMMET! Jamen så spännande tänkte jag... Som aldrig haft den läggningen. Så jag hängde på. Kunde ju inte vara sämre liksom.Och du instruerade och visade. Lade på tyngder och räknade insatser.. Och tjohej vad bra det gick! Nöjda efter ett hårt pass (för mig, för dig var det antagligen som en fika på stan)tände vi varsin cigg och gick hemåt. Dagen efter, 24 december julafton och skinka med Kalle Anka och allt, kom jag helt enkelt inte upp ur sängen. Min dåvarande sambo fick bära mig nerför trappen och placera mig i soffan. För varje tugga julgröt stack det av miljarders knivar i mina ömmande muskler.Till och med själva jultomten haltade och kved av smärta den kvällen...

Jag har inte varit på gym sedan dess. Jag nöjer mig med att läsa din blogg så länge. Och när jag svettats bort tillräckligt många kalorier hör jag av mig...Så kanske vi kan ta en fika? ;-)

Kjamen

2009-06-26 @ 11:23:57
Postat av: Kapten-Sonjis igen

Anfäkta och anamma!Lyfter på piratlappen för ena ögat! Vad skådar mitt norra öga? Mitt tidigare inlägg har förökat sig!? Likt en amöba delat sig i två!? Eller darrade jag på min krokförsedda hand då jag tryckte på publicera-knappen? Lägger tillbaka lappen för ögat Jaja...Mitt porslinsöga är inte vad det varit! Jag ser så illa med det, trots att jag borrat ett litet hål!! Men att mina ord sätts tvenne gånger på pränt betyder nog bara att jag är lite extra bekräftelsebenägen idag...

Retirerar medan hon halar piratflaggan Okok... Jag släpper din gisslan! Från nu är jag bara en vanlig simpel kommentatris!

;-)

2009-06-26 @ 13:55:05
Postat av: Gunzan

>Sonjis:

Har inget minne av vårt gymförsök tillsammans men du - jag har tränat mina magmuskler NU under tiden jag läste din(a) kommentarer, genom att helt sonika skratta mig ur stolen, tårdrypande hastiga rörelser av muskelkramper för att få åt mig andan mellan gapflabben, du e för underbar!!

Tror att jag ska skriva en rubrik nästa gång bara och sen får du fortsätta med en heltäckande, tolkning via "kommentarer" så kommer det se ut som en riktig blogg, fast det är du som tagit över den. =D Med piratflagga och allt! skrattar högt

Jaaa, ser fram mot din kommande blogg, (kanske jag får behålla mig) skoja bara

Du bruden, fika ska vi göra utan gym och piratflaggor, oj vad jag längtar!

Kram du Queen of Words!

:)))))

2009-06-26 @ 23:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback