Att få fingrarna ur röven...

...har man ju hört, men inte få svansen ur, va?

Jag kom hem från jobbet en dag och ser att på trappan sitter min katt I-or på en ryggsäck
(som han för övrigt spytt på tidigare och den  väntar på vidare beslut om åtgärd. Ryggsäcken alltså, inte katten).

Jag tyckte det såg superdumt ut och pekade finger och skrattade högt,
för vilken annan katt sitter på sin egen svans?!
Det ska ju vara smidiga, eleganta djur med stil och klass....



När jag drar fram min alltjämt närvarande blogg-mobil-kamera
 så bara vänder sig I-or om med en trött blick som inte kunde vara tydligare:
 -Va glor du på?


Ja, även en katt kan väl ha en dålig dag.
Jag ursäktade mig, stoppade ner kameran och gick in.

Men lite kul var det väl?
Va? Visst?

Like a bad hair/tail-day.


Kommentarer
Postat av: Sonjis

HAHAHA....Vad bra bilder!! Jamen stackarn hade väl tråkigt...Nått ska han väl få göra med!? Sitta på svansen kanske är jättetrevligt!?

Postat av: Sonjis igen

O en sak till... Han gör ju skäl för sitt namn eller hur? I-or har ju egentligen ingen svans. Bara en som nålats fast och som ramlar av. Heter din katt I-or så vill han kanske inte visa att han har svans??

2009-06-30 @ 00:03:51
Postat av: Gunzan

>Sonjis: Klockren! Har aldrig tänkt så, men du sa nåt!

Måste be katten min om ursäkt för min obetänksamhet.

;o

2009-07-01 @ 20:06:36
Postat av: Alina

ja verkligen!

2009-07-02 @ 23:34:03
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback