Natt-jobb och dag-lättja

Ungefär så är det när jag jobbar de här nattpassen.
Ingenting händer.

Jag kom hem strax efter 6:00 imorse och efter en tallrik fil och en tandborste så dök jag i säng.
Vid 12 väckte grabben mig, då ville han fika med mig så då gnuggade jag sömner ur ögonen och klev upp.

Sen blev vi sittandes i soffan och tittade på kult-nissarna från England i "
Bottom".
(De är helt galet sköna, hahahahaa!!)

Vid 15-16-tiden försökte jag sno ihop några vuxenpoäng,
så jag for på affären och köpte lite ingredienser till mat för några dagar.

Nu kom palt-koman efter pannbiff med löksås och potatis, (jädrar i min låda va gott det var!)
och nu väntar soffan, grabben och Harry Potter V.
Sen är det nog inte mer än att vila nån timme innan nästa nattpass.

Så det här är några dygn i träda, kan man säga.
Inte dumt faktiskt.... lite tillåtet att inte få tummen ur... *gäsp*


Trumf-kortet idag:
spring-runda för att vända trenden av socker-överdos senaste tiden.
Återkommer om resultatet.


* * *

- Tre timmar senare -

Det drog ihop sig till jobbar-dags....
så jag tog på mig dojjorna och sprang faktiskt!
Inte långt, men jag gjorde´t!



Och det var Tack vare dig Tjejen,
utan din kommentar tidigare som ledde till din blogg,
så hade jag helt säkert suttit kvar i soffan och bara bytt film,
innan nattjobbet, men du fick mig att ta på mig dojjorna!

Visserligen bara 13 minuter på asfalt runt GB-skolan, men jag är nöjd!

Yesssss!!!
=D

Kommentarer
Postat av: TEEN WEIGHT LOSS

GRYMT DUKTIGT :D !!!

Stolt jag blir!

Körde hårt på gymmet jag med nyss. Riktigt härligt!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback