Födelsedagsbarn som tigger...

...om uppmärksamhet, det är jag det!

Jag skäms inte ens!

Mina stackars kollegor på jobbet har hela dagen fått stå ut med mitt självcentrerande fokus på min födelsedag imorgon, den 9 januari.

Jag har vid upprepade tillfällen tagit upp den biten, till och med skickat mail till hela gruppen.
Så att ingen ska undgå att kunna säga "Grattis" till mig imorgon.

På chefens lilla white-board-tavla utanför hennes kontor, där hon skrivit att hon är tillbaka från jul-ledigeten, den 9:e, förtydligade jag med hennes tuschpenna att  "det är Gunzans födelsedag".

Ok........lite barnslig är jag kanske, men jag tycker det är kul att fylla år. *ler lyckligt*
Och att nöta in det hos folk.
Liksom ge dem en chans (eller flera ;) att säga Grattis!

2009-01-09.

Vackert!

* * *

I kylen väntar en smörgåstårta som min inblandbo gjort, och en banan&Dumle-paj som jag svängde ihop på kvällskvisten.
Och för säkerhets skull en till typ sockerkaksvariant med mycket fett och socker i.

Bilder på de fantastiska kalorifyllda, kulinariska skapelserna kommer imorgon.

=D

Kommentarer
Postat av: Nettan

Stort GRATTIS tjejen...

Hoppas att du får en bra 49-årsdag...! ;-)



GRATTISKRAMAR i massor

2009-01-09 @ 00:18:58
Postat av: Lena

Grattis Grattis Grattis. Den där banan & dumle-pajen låter ju himla god. Receft önskas ;)

Ha en underbar dag. Ser att det är varmt där uppe idag och kanske solen tittar fram.

//Lena

Postat av: solaf

hej fin blogg, kolla in min!

haft en bra dag??



kramar solaf <3

2009-01-09 @ 09:36:55
URL: http://solaafs.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Grattis på födelsedagen Gunzan, skickar en kram till dig...

KRAM

2009-01-09 @ 10:01:41
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jaa må hon leva, ja må hon leva ja må hon leva uti 100ade år!!!! GRATIIS TJEJEN!



(jag fyllde år i går, känslan sitter i lite fortfarande S)

2009-01-09 @ 11:25:27
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: sivan

ska du kolla på let´s dance???:)

2009-01-09 @ 17:09:53
URL: http://whineup.blogg.se/
Postat av: Gunzan

Tack, tack, tack allihop! rörd

;)

En liten korrigering Nettis, 45 år ung e de!

Pajen är suvve, recept kommer imorgon =)

Och Grattis Tesza i efterskott!!

Ska kolla runt på bloggarna era, får bli imorgon det me. Det tar på för äldre att vara uppe så här sent s

Nån TV blev det inte ikväll, kan man säga.

rapar lyckligt

Puss på er!

2009-01-09 @ 23:50:17
Postat av: sivan

VILL NÅN SÖT BLOGGARE SAMARBETA MED MIG?ALLTSÅ TYP ATT JAG SKRIVER DEN BLOGG NAMN JAG SAMARBETAR MED EFTER VARJE INLÄGG OCH DENMÅSTE OCKSÅ GÖRA SÅ!? NÅGON SOM VILL DET? SKRIVSVAR I KOMENTAR GÄRNA!

2009-01-10 @ 15:11:51
URL: http://whineup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback