Arla morgonstund...

...och då menar jag inte gymet här i stan. *s*

Nopp, utan när klockan ringer i ottan och det är dags att vakna ur sin skönhetssömn - då känns som ett straff!
Men har man väl tagit sig ur sängen, är det inte så himla dumt faktiskt.
Nästa steg är att ta på sig hela Månbas-Alfa-utstyrseln och ta med hunden ut i kylan.
Tänk att bajsa ute i -20 graders kyla!!

Hur som helst, därute vaknar man till och Livsandarna tar tag i en och det känns som en fantastisk Ny Dag är här!
Och för den tävlingsinriktade så är känslan av att vara först ut, helt perfekt!
Bara jag och Vilma och en och annan stackars fågel på nån talgboll vid grannarnas hus.
Ljuvligt!



Den här känslan håller ungefär fram till man kommit till jobbet och loggat in sig i alla datasystem och man ser på kö-systemet redan 10 minuter efter att vi öppnat slussarna, att det är 91 stycken kunder i kö.

Så, morgonstund har Guld i mund, oförstörd, ren och oanvänd.

Reflektion:
Idag börjar jag kl 14.00 så jag kan säkert dra ut på min ännu oförstörda Nya Dag.

Hoppas ni därute får en Fantastisk Dag.
Annars kommer en ny imorgon, igen.



Kommentarer
Postat av: Catrin Eriksson

Och åter igen så har du lyckats med en fantastisk bild =)

2009-02-12 @ 11:03:23
Postat av: Gunzan

Kul att se dig här, kära Vän

=)

Världen är vacker, fångad i min mobiltfn.

2009-02-12 @ 12:47:18
Postat av: Alex

Vore inte du om det inte var underbara tankar, reflektioner och tid för eftertanke, och vilka fina bilder...

Kram från mej :-)

2009-02-12 @ 20:57:05
Postat av: Gunzan

Alex!

Va roligt att se dig här!!

=D

Kram!

2009-02-12 @ 22:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback