Vägs ände...

Söndag kväll. En månads semester är över.
Jag har haft den bästa ledigheten nånsin!
 
Troligen inte,
jag har säkert haft bra semestrar tidigare om åren, men det känns så nu. Och det är ju jättebra!
För jag har njutit av varje dag, i det lilla, typ mindfulness....eller nåt sånt.

Imorgon är det dags igen att gå in i fållan igen, men det känns som att det inte gör så mycket.
Hösten är på ingående. Rutiner tillbaka.
Sommaren kommer att vara ett minne bara.

Men det är så det är, snart har vi gått runt ett varv till, och det är vinter, vår och sommar igen...
Tiden går fort.
Vad gör vi med den?

Vad vill vi?
Vart är vi på väg?



Vägen tar inte slut, det finns flera avtagsfarter, rondeller och farleder som tar vid...
Ser fram mot hösten, nytt friskt syre i luften, nya tankar och idéer...
*drömmer lite*



Kommentarer
Postat av: MariaML

Ja, jag tror att du har kommit på nåt! Vi lever ju nu, och inte sen, då, imorrn, till helgen eller någon annan gång som vi alltid blickar fram mot. Vi lever nu.

2009-08-24 @ 19:32:38
Postat av: Gunzan

>MariaML: Ja visst äre så!?!

:D

2009-08-24 @ 21:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback