Nyfiken i en strut...

Ibland kan jag inte släppa grejer som jag dyker på och som jag inte förstår mig på.
Eller ett visst problem på jobbet, jag vill gärna veta varför det blivit fel i datasystemet t.ex
och supporten säger att de inte kan säga för det har aldrig hänt förut, men det ska nog var ok nu.
Jag vill veta!!!

Eller som när jag var i Kramfors häromsistens och hälsade på en kompis, vi gick en promix i parken och så står det såna här titt som tätt, med siffror på.
Vad ÄR det för nåt?


Det blir som en släng av tvångstanke, kan inte släppa det, bräjn-stårmar hysteriskt
en stund. Kan det vara frisbee-mål tex fast som golf?
För det fanns flera med jämna mellanrum.
*gaaaah*

(Tänk om jag var lika vetgirig gällande mina arbetsuppgifter? Eller samhällsorienterat, tex?...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det jag kom att tänka på, helt spontant, är att det kan vara en frisbeegolfmoj eller också är det ett konstverk, tror på mojen

2009-08-25 @ 12:39:34
Postat av: MariaML

Tror på frisbee-golf eller ett signalsystem för kontakt med rymdvarelser på planeten $¤#12:D

2009-08-26 @ 21:17:58
Postat av: Gunzan

Hahaha, tack hörni, vi klubbar golfgrejen! =D

2009-08-26 @ 23:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback