Höst-känsla....

Det drar ihop sig till höst, min sista semestervecka rullar på och det känns ändå bra.
Jag har haft härliga veckor, njutit av lättja och återhämtning, fikat med vänner, gjort en del små trippar, planerat lite för framtiden och pollimojsat hemma.

Det är kallt på kvällarna nu, men mitt på dagen är det baske mig sommar igen. En stund.

Ska fixa lite käk och sen åka ner och träna karate.

En sommarbild från Sigtuna i början på augusti.

Sommaren är himla bäst!
*ler med fånig blick*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att jag blir så nöjd att se dina bilder. Den där blicken för hur en bild ska se ut, DEN HAR DU. /Catrin

2009-08-19 @ 08:43:21
Postat av: Gunzan

>Catrin: Tack, Vännen. :D

Kram!

2009-08-24 @ 21:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback