En epok är över...

...eller det kanske var lite överdrivet, men sommaren iallafall är över.

Nästa level - hösten - är på ingående.
Fast det känns fortfarande som att sommaren ligger och lurar bakom morgon-disen
och väntar på att få överraska med ytterligare någon varm sol-dag.

Men det blir troligen inget mer plaskande och solande vid Långsele-badet,
och inte så långa sittningar vid kaféerna på dagtid, och väckarklockan måste jag ställa igen i ottan....

Tillbaka till arbetslivet (läs:ekorrhjulet).
Fast än så länge känns det rätt ok.
Jag har visserligen bara varit där en dag än,
så det är väl bäst att jag går dit en sväng nu och ser om ångesten kommer krypande
eller om jag gillar läget och hittar goa upplevelser.

(Jo, en sån kom jag på direkt: kaffeautomaten! Det drar nu, så jag pyser.)

Ha en härlig dag där ute!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Men....inte bloggar du på arbetstid????;)

2009-08-25 @ 15:51:28
Postat av: MariaML

Ja, kaffeautomaten är fin den:) Den stod ju nere hos oss en vecka i sommar då de fixade golvet i fikarummet. Då var det lyxigt värre med kaffetårar då och då! Ses imorrn:)

2009-08-26 @ 21:15:40
Postat av: Gunzan

Nopp, inget bloggande på arbetstiden - bilden är från jobbet, men inte blogg-tillfället. =D



Och MariaML: vilken lyxvecka ni hade!!!

Fast det kanske är bäst att den är uppe igen, det är inte bra för oss att bli för speedade ;)

Ses imorgon!

2009-08-26 @ 23:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback