Det handlar om att nöta....

tisdagen den 11 augusti 2009


Nu körde vi igenom alla 10 kihon efter uppvärmningen. Uppvärmning var kanske att ta i  - det var mer mjuka och försiktiga grunder, nässsstan som TaiChi-känsla men ändå inte...
Fokus i spegeln för att se att armbågar inte sticker ut, och att höjden är densamma igenom alla rörelser, sparkar osv.

Det kändes riktigt bra, jag kommer ihåg det mesta så det blir inte så mycket snack nu, utan nu vill kroppen mer "ha in det" och låta skallen vara. Det är så skönt när det blir så. Och då kan jag stanna mig själv mitt i då det är något jag undrar över en teknik.
Jag får svar, provar och "programmerar" in den.

Så funkar jag baske mig på fler områden, tex, jobbet, fick ju några uppgifter vi skulle registrera innan semestern här och vaaad jag fick fråga och fråga och prova och testa och fråga igen - men när jag väl kan det - då sitter det!!

Tur det finns folk som är tålmodiga med mig. Jag vet att det blir bra sen, - långsamt kommer man längst!
(blir förvånad över mitt val av namnet på min blogg, det är mer sanning i det än jag förstod från början *fniss*)

Golvet brukar vi städa av innan vi kör,
men speglarna borde få sig en touch ser jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback