Tack hörni!

För tips och råd och glada tillrop i kommentarna ni lämnat på mitt förra inlägg!
Det värmer.

Jag satt på bibblan efter jobbet nu, bara för att komma åt min mail.
Törs inte öppna den här på sonens dator (som råkade vara olåst), ifall det är virus som bitit sig fast hos mig.
Inbillar mig att det kan hoppa över till honom isåfall det törs jag inte riskera (Ulf, så modig är jag visst ändå inte;)

Jag är så less att inte nå ut, jag har en del jag gärna vill förmedla till er.
(...eller åtminstone sätta på pränt för min egen skull. Skulle kännas bra...)

Har slängt ur frågan om datasupport till några, så jag får se om det blir nåt napp.

*snyftar lite självömkande*

Näe, jag hör dator-ägaren vara på ingång så jag pyser, hej på en stund!

Lev väl, väl mött, vänner!

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det vet du väl Gunsan "att det är lättare att lida i tysthet när de andra vet om det", undrar vem som sa det?



Kram

Postat av: Gunzan

>LillaNisse: Hmmm...undrar om det inte var nån som kallar sig LillaNisse? ;)

Men det ligger nog en del i det.

Fast det gäller naturligtvis inte mig.

;o

2008-09-18 @ 13:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback