Inte-rnet är på!

Jag är så himla glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!
*dansar-runt-och-ser-fånig-ut-med-ett-brett-smil-från-öra-till-öra*

Den här polar´n som var och fixade med datorn förra gången, var hit nyss.
Jag ringde honom i rena hysterin nu, och skrek nåt i falcett och vips var han här.
Han är bussig!
Hade med sig en nätverkskabel, slängde in den och vips så var vi ute på nätet efter en del trixande.

För mig är det som ett annat språk, typ hebreiska det här med datorer och teknik.

Men efter ganska lång tid nu så är jag äntligen med igen.

Återkommer med mer, ska bara flytta datorn från köket och in till "kontoret".
Fast det kan ju ta en stund... kabeln ska igenom ett hål i väggen från sonens rum och jag hinner säkert sabotera nåt annat än både nätverkskort och kabel innan allt är klart...

För sedan en tid tillbaka så är mitt andra namn Otur.....


Kommentarer
Postat av: Tessa

Din otur har nog vänt nu :-)

Postat av: LillaNisse

Kul, att det funkar igen, men vadå andranamn otur?



Kram

2008-09-26 @ 22:01:44
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Gunzan

Tack för att ni är med mig. MEN lyckan var kortvarig :( Flyttade in åbäket på 'kontoret' och då var det kört. Mutade en kompis från obygden som tog med tunga artilleriet och domen blev: modemet sjunger på sista versen. Denna kommentar skriver jag från mobilen, en ny och modern (läs: vuxenpoäng) :-D Idag ska jag på stan och shoppa modem så Håll Tummarna! :-S

2008-09-29 @ 09:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback