Håll tummarna nu!

Jag har köpt ett nätverkskort!! *ler nöjd*
Hett tips från en som kollade igenom datorn min igår på lunchen.

Sonen är på skolan nu och glömde låsa sin dator *muahha-haaa*
Därför kan ni läsa mitt inlägg nu.

Det är en skiva som man visst ska köra innan man stoppar in nätverkskortet.
*rädd*
Så jag får låta det mogna en stund innan jag törs närma mig min uppgift.

Och kameran har jag lånat ut till en väninna som skulle fota flugsvamp....
(Det är ju bra att hon fotar dem, och inte....)
Annars hade jag kunnat visa hur mitt dator/internet-projekt ser ut här på köksgolvet.
Fast å andra sidan så har sonen inget foto-fix-kamera-program som passar kameran som jag inte har, så det hade ändå inte funkat.

*hummar lite frustrerat med offerkoftan på*

Ska snart gå och jobba.
Jobbar kväll och om jag inte är för såsig när jag kommer hem vid 22-rycket ska jag nog göra ett försök med skiva och kort.
Jag menar - det kan ju inte bli värre. Än vad det varit den senaste månaden.
Ni ska få den rapporten sen.

Om jag får igång kortet och det.

*tar av offerkoftan och kokar lite
vata-te*

Kommentarer
Postat av: Tessa

Hoppas hoppas att det fungerar så vi får läsa lite fler bloggar från dig :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback