Kontakt-problem!!

Jag har bloggat nåt år eller så...
och jag har sett att man kan länka andras bloggar till min, och jag har försökt och fixat och trixat men jag får inte till det!
Inte idag heller!!

Jag känner mig som Lilla Gunzan 5 år -
som bara vill lägga sig ner på golvet och grina och sparka tills saken är ordnad och Någon,
 lugnande och tröstande, säger till mig att:
 -"Nu är det klart, se så fint det blev. Så!"

Jag vet inte hur man gör!!!
Har knåpat här på "insidan" bland Arkiv och Inställningar och "kontaktat" hos mina blogg-vänners sidor och känt mig nöjd och glad i tron att jag fått till det.
Men nähä, inte den här gången heller.
*snyftar*

*andas iiiiiiiiin........................................andas uuuuuuuuuuuuuuuuut*

Stora Gunzan är tillbaka, säger myndigt nu att det är smart att gå och lägga sig istället för att sitta här mitt i natten och hålla på.
"Vi" kan fråga
Nettan t.ex. imorgon, så får hon visa hur man gör, och sen är det bra.
Nettan introducerade mig till blogg-världen. Hon är duktig.

*ler nöjd*

- Problem är egentligen en Lösning som kommer baklänges -


Klicka på bilden för att läsa...




Kommentarer
Postat av: Ulf

Jag har försökt lägga upp dig på min kontaktlista. Men det finns inget sådant
alternativ på din blogg. Tror att du glömt eller hoppat över något att kryssa i. Men jag vet inte.
Inte mycket hjälp från mig, men jag tänkte på dig.
Kram

Postat av: Gunzan

Tack ialla fall!
=D
Kram

2008-05-16 @ 23:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback