Som ett mellanslag..

är min verklighet just nu. Hängandes mitt i liksom, som ett himla tomrum.
Nu är jag mellan spisen och en tid att passa om 50 minuter då jag ska hämta upp några vänner för att åka på ett möte.
Men SEN kan jag göra det jag är på väg mot.
Koka ghee-smör tex, och fixa värdering via webben på syrrans vas, hämta ut dammsugaren från Ellos som jag budgetbeställt, plocka fram räkningarna och jämföra dem med kontoutdraget som kommit, gå kvällsrundan med hunden och hänga upp blöthandduken och träningskläderna... såvida inte klocken blivit midnatt... för jag måste sova också.
Men snaaaart ska jag berätta om hur jag hittade en timme till på dygnet!
Spisen först nu - *gaaah* - det bränns...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback