Semester-dag!

En semesterdag har jag tagit!
En vanlig dag mitt i veckan.
:-D

Igår var det fint väder då jag satt på jobbet,
tänkte att jag skulle ta med min bok och en filt och termos,
och spendera min semesterdag på Risön, bad-platsen.

Idag har det regnat och är molnigt.

Det är ju bra, för då får jag ju saker och ting gjorda hemma.
Eller?



Tänk att det är så svårt att veta vilken ordning man ska ta saker och ting.
Här sitter jag och bloggar när jag skulle kunna hänga tvätt, dammsuga, plocka bland papper, städa ur garderoben, göra en matlista och susa ner med
Pärlan och shoppa loss så här på förmiddagen.
Varför händer inget?

Jag ska till min ayurveda-kvinna idag och då ska jag banne mig ta upp detta!
Nog för att jag skulle bli lugn, stressfri och relaxad - men det finns väl gränser?!

Ska hänga tvätten nu, återkommer med svaret efter ayurvedan.






Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag har samma problem som dig då jag har en dag ledig... Allt som skulle göras blir bara inte gjort av nån anledning hmmm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback