Lördag i hettan..

Vilken utomlandsvärme det var idag!!

Hade satt klockan på 10 imorse för att inte riskera att sova bort hela da´n.
Min plan för helgen var Rensa i Röran!
Slänga grejer som jag inte använt senaste året eller inte behöver ha kvar. Ut med skiten för det "täpper banne mig igen"!

Men det var ju stekande sol och klarblå himmel ute!!...Och en liten najs semesterkulör på kroppen ser ju trevligt ut-
Så hur skulle jag göra?

Såluschönn-årjentedd, eller på svenska: lösningsorienterad, som jag är, så fick jag till det -
på med bikinin och sen rensade jag ur garderoberna inne och slängde nästan hälften, (kommer att ge bort det som funkar, på ett återvinnande sätt) - och sen en kvart ute i solen.
In igen och stökade på i 45 minuter, och sen ut en kvart.
På så sätt blev det riktigt kul, att greja och hinna med så mycket som möjligt på 45 minuter innan boken, solen och semesterkänslan.
Det kallar jag att lura mig själv, på ett konstruktivt sätt!
Nästan som att både äta kakan och ha den...
;-D



Ljuvlig bok, sol på ryggen och Risifrutti med ghee-smör.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback