Hur tidig får man va?!

Jag har hittat den där förlorade timmen som man tycker att man aldrig får fatt på!
På morgonen hade den gömt sig!!

Jag har ju varit så in i bomben trött senaste halvåret, visserligen återhämtad hyfsat nu på ett nytt och fantastiskt sätt med
ayruvedans hjälp som jag skrivit lite om tidigare (det kommer mer blänkare om vad som faktiskt hände).

Långsamt kommer man längst... hmmm....den meningen känner jag igen......
Nåväl - efter lång tid nu så har kroppen kommunicerat att den behöver kick-startas igång lite för att "jag" ska bli piggare.
Så -
förra veckan överraskade jag mig själv med att faktiskt packa träningsväskan på kvällen!

Jag ställde klockan på 5:45 och när den ringde i ottan morgonen efter så var det sommar och sol ute, och efter gröt och morgonpromix med jycken så var jag på gymet.
En timmes träning senare loggade jag in på jobbet och var hur pigg som helst, medan kollegorna släpade sig in och gäspade ikapp upp till kaffe-automaten.
Men iiiinte jag, jag dricker mitt vata-te och är koffein-fri OCH pigg.
=D

Jag har alltså hittat den där timmen som jag inte trodde fanns!
Så småningom kommer jag att lägga till karaten igen och jag loooovar att jag kommer hitta en timme till nånstans!

Arla-gymmets öppettider är 05:00 - 23:00. Det tycker jag visar på att det inte är helknasigt att gå upp tidigt...

Som en liten parentes kan jag lite blekt erkänna att jag trött nu. Ordentlig faktiskt. Ska gå och sussa nu.
Ska bara ställa klockan.....och hoppas att inte timmen är borta imorgon....*gäsp*


Kommentarer
Postat av: Sussie i Märsta

Coooolt!

Inspirerad blir jag också att börja träna. Kram kära vän och grattis till dina 25 timmars dygn.

2008-07-31 @ 17:06:36
Postat av: Gunzan

Tack Sussie!

;D

2008-08-01 @ 06:12:29
Postat av: Tessa

Jag vill också ha vata-the och en timme extra... får nog hitta den på morgonen jag också hmm

Postat av: Sarah

Hoppas att jag får många timmar extra nu när jag äntligen har semester...

Av nån underlig anledning så är det alltid för få ändå...

Kram på´re!

2008-08-02 @ 00:39:19
URL: http://sysses.blogg.se/
Postat av: Sarah

Nu finns jag på en annan domän, nämligen min egen!!!

www.ylvinger.se



cool!!!

2008-08-06 @ 11:13:41
URL: http://sysses.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja! Visst är det läckert?!?

Det är ju såklart Daniel som jag har fått den av och som har hjälpt mig med den, för en annan kan ju inte annat än SAP... höhöhö



Tyckte att det var en kanonpresent i alla fall... (Jag har ju FYLLT ÅR!!) ;-)

2008-08-07 @ 23:31:34
URL: http://www.ylvinger.se
Postat av: Sarah

Ja, jo, jag har fyllt år... tänkte att du kanske kom ihåg mig, men inte så nu måste jag ta på mig koftan igen.... :-)

2008-08-08 @ 21:15:52
URL: http://www.ylvinger.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback