Gamla goda tider..

Min särbo överraskade mig med biljetter till en konsert häromdagen!

Jag blev glad och det känns som att fast jag inte haft min semester ännu,
så gör det ingenting att det snart blir höst, för i november ska vi ska få uppleva en av de stora!
Han kommer till Dalarana - där är jag född,
min nyinförskaffade efterlängtade bil är från Dalarna och
Jerry Lee Lewis kommer till Dalarna!
Rocklegenden!
Va?!
=D

För några år sedan så for vi ofta på olika musikevenamang av olika slag....och om jag inte minns fel...
...musik är helande, uppbyggande och Kraft!


Semester i augusti, skiftgång i september, oktober får jag stå ut, rocklegend i november och sen kommer tomten i december!
Ojojoj!
=)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Visst känner man sig lit gammal när man som "vuxen" springer på konserter???

Jag åker ju på Maiden nästa vecka.



fast man kan ju trösta sig med att de som utför själva uppträdandet är ett gäng år äldre än vi!

Postat av: Sussie

Hej Gunilla. Tack för senast. Jag ringer nåndag så vi kan snacka lite.....det blev ju lite abrupt sist med oväderet! :) Kul att du ska på rolig konsert. Det ger så fantastiskt mycket att höra sina favoriter live. Jag var på Chess en gång och jag tänker fortfarande på det ibland.



Det där med orber.... Om det är dammm- då är det inte undra på att P är allergisk. Vad stort damm!!!!!

2008-07-18 @ 18:57:58
Postat av: Gunzan

<Sarah:Ja, lite vuxen, fast ändå som ett busigt inre barn som får komma ut lite. Och Jerry Lee är inte pur-ung, inte.

;-)



<Sussie:Tack själv! Ja, tänk att himlen skulle öppna sig så där pang på! Efter regn kommer sol, så vi hörs av på måndag, kul!

skrattar Hahaha, ja nu FATTAR man ju, att astman är svår för honom! ;P

2008-07-18 @ 23:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback