Paradox..

eller som "hönan eller ägget"....lite så är det nu.
Jag vill komma igång med Nya Friska Tag - jag menar det är ju nytt år!
2008!
Är det inte så att man vid det skedet inbillar sig att man ska ta tag i saker, förändra saker, få till det man inte fick till under det gångna året...

Jag vill ge Mig Själv och min lekamen en skjuts i rätt riktning...
när det gäller både näringsintag (alltså inte pulvermos och pizza),
sömn (inte sitta uppe halva natten och dum-titta på ointressant program)
och motion (intelilla rundan med hunden, eller sitta/ligga där möjlighet finnes) utan faktiskt träna så det känns att man lever, äta regelbundet utan de här "bulimiska" inslagen, och sova de 7-8 timmarna som faktiskt behövs för återhämtning.

Men jag orkar inte.
*gäsp*
Det är här det skiter sig lite för mig....HUR börjar jag??
Jag orkar ju inte... ZZZzz.............Fast jag VET att börjar jag träna och greja så KOMMER jag att orka träna...
Va?!
Paradox?
Hönan eller ägget?
Träna sig ur orkeslösheten?

Hmm...jag börjar med skönhetssömnen tror jag.
;-)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag hänger på!!!

*flina*

Vi tar det efter löningen va? Jag menar, man måste ju ha medlemskort!!! Att promenader finns det låtsas jag inte om!!!

//Sarah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback