Knock-out!

6 dagars träning i kroppen.
6 dagars späckat program.
6 fantastiska dagar med träning, utveckling, utmaningar,
glädje, samvaro, närvarande och förundran,
tillsammans med likasinnade i
klubben,
gäst-tränande från både Boden och Göteborg,
vår egen huvudtränare Fred sensei och vår ärade gäst-instruktör Takamasa Arakawa från Japan!

image162
bild: Tidningen Allehanda 2007-09-05, läs gärna hela artikeln.

* * *

Poff!
Som en full-contact-punch (allt så inte karateslag, för vi utövar kontroll)
slog Tröttheten till mig rätt i ansiktet, Utmattningen sparkade mig hårt i magen och jag föll ihop,
...allt tycks stanna av....

Känner mig febrig, yr, halsont och matt...

Go´natt!

*ler nöjd på ett masochistiskt sätt i skön smärta*






Kommentarer
Postat av: sanna

jag behöver boktips, spana in min blogg och skriv en kommentar med ditt tips, allt är välkommet!
Godnatt
=)

Postat av: Sarah

Häftig kille!
Hoppas du känner dig bättre snart, själv kommer jag tillbaka på måndag, tror jag...
Kram!

2007-09-06 @ 15:57:21
URL: http://sysses.blogg.se
Postat av: LillaNisse

Du är utmanad, kolla in utmaningen på min blogg
Kram

2007-09-07 @ 10:57:28
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback