En dag som försvann.

Morgonen var det bästa.....
Jag hade satt klockan på 8:00 för jag skulle jobba till 18:00,
och började 9:15.
Trodde jag.

Efter att ha snoozat ett par minuter och känt att - "Oj vilken lång dag jag har framför mig...*suck* "
- så kom jag på att jag ju har gått ner i arbetstid, ju!

Så jag satte klockan på 9:00 och somnade om....*ler drömmande och lyckligt*
Mmmm......


18:15 kom jag från jobbet och åkte direkt bort och öppnade en möteslokal 18:30 som jag hade lovat.
Jag blev kvar där på själva mötet till kl. 20:00.
Efter 7 timmars samtal i telefon på jobbet med ett otal olika människor så var det ljuvligt att få sitta där och stilla sig...samla ihop sig, komma i fas med sig själv... *andas iiin....andas uuuut*


Väl hemma så skulle jag få till den där middagen som oftast blir sen dessa 18-pass. *gäsp*
Sonen bad om (läs: snudd på krävde) Fattiga riddare medan jag tänkt mig något mer näringsrikt som iallafall pasta och proteiner av något slag.
Fattiga riddarare blev det och själv värmde jag nån rest med proteiner sen gårdagen. (korv och hemgjord mos)

Sen bar det iväg på en kombinationsresa till Videoteket (postkassa) för att lämna in ett Ellospaket, rasta jycken nere vid älven samt trippa in på Konsum för att köpa kattmat som jag hade glömt införskaffa igår.
........undrar om det är nån dag som man klarar sig från att inte åka på affären.....

Sen satt jag en stund med ynglingen framför TV:n innan diskbaljan skrek åt mig att komma....

Passade på att diska hund-och kattmatskålarna då jag ändå var igång...

Nu är det sena kvällen och kudden viskar lockande....."kom....kom och lägg dig.... kommmm...."

Zzzz........

Kommentarer
Postat av: Nettan

En helt vanlig dag i ekorrhjulet......
Stackare!

Skickar en STYRKEKRAM!!!!!!!!!

2007-05-15 @ 14:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback