87,5% - Tid för fri-tid..

Jag har vunnit tillbaka en bit av mig själv!
*lycklig*
Jag gick hem en timme tidigare än alla andra på jobbet idag!

Det kändes stort och förväntansfullt....
jag har gjort något vuxet -
nämligen fattat ett beslut för några veckor sedan om att gå ner i arbetstid....
En timme mindre/dag!
För det sitter ju inte i pengarna *hmpf*
;P

....eftersom att jag var nära väggen med pannan för drygt ett år sedan så kommer jag kanske aldrig nånsin bli som jag var innan.... och tur är väl det.... kanske...

Så jag har valt att ge mig själv mer tid.....

Jag är den Viktigaste Personen i Mitt Liv....



 

image47
Mmmmm.............



 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag är stolt över dig och ditt beslut!
Tänk om flera skulle våga "känna efter" och göra det som känns rätt och inte köra på i "det gamla invanda" för att det är det som förväntas av omgivningen...
Go Gunzan! Go Gunzan! Go Gunzan!
Du har vågat gå mot strömmen och göra det som är bäst för dig...
(internt skämt: du visar äntligen zebra-arslet!)
Lev i nuet!
NJUT!!!!!!

Postat av: Nettan

Åååh, jag var helt övertygad att ddu hade skrivit ett nytt inlägg....
Men, icke!
Men, jag förmodar att du kanske haft fullt upp ikväll trots allt...

2007-03-29 @ 23:07:46
URL: http://nettans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback