Äntligen lite mus....

Jag hade bara en mus i frysen, så lilla Orm-Ma fick ta den.
Hon är så smal och eländig, men det tror väl jag det, som hon håller på och lägger ägg och har sig....
(säger man att ormar lägger ägg??)

Den store Orm-Pa han får vänta till helgen på sin mus.....
...jag menar då djuraffären är öppen, alltså!

Men han gör ju inte så mycket annat än tar det lugnt så det går nog ingen nöd på honom...ska vara att han blir lite sugen nu när han känner att hon luktar mus...




Hon har ömsat skinn men jag tycker aldrig att själva "kostymen" blir något större.....
Fascinerande egentligen, att skinnet är precis avigan av ormen och jag skulle faktiskt vilja se hur de gör...
Jag har inte sett det en endaste gång.

Fast det är klar, hur kul är det att klä av sig inför publik??





Kommentarer
Postat av: N

Snygga ormar, taskigt att han måste vänta då han är sugen på mus....
Kram

2007-07-20 @ 10:33:01
Postat av: Anonym

Vill bara säga "GRATTIS" 2 nya inskrivna, är det bra eller.....?
Kram

2007-07-23 @ 13:16:40
Postat av: Gunzan

N:
Vill du köpa mina snäjx?
S?
Tack!
Ja, det känns bra!
=)

2007-07-23 @ 19:27:26
Postat av: N

Nu är det snart semester eller....?
Ha de så bra, tills vi hörs eller syns.
Kram

2007-07-24 @ 15:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback