Snart får jag veta...

...hur illa det är ställt med formen.
Det är dags fr höstterminens första träningspass karate.
Om 45 minuter får jag veta.

Sedan sommarlägret innan midsommar så har jag varit måttligt i rörelse.
(Stillsamma promenader med åldrig hund, räknas inte antar jag...)

Jag tror att det inte gör något om man svimmar på uppvärmingen....



Bild:wadokai.se

Japp, fokus, andas med magen, allting sitter i huvudet, viljan, beslutet....
eller kan man dö av inbillning?

Hej på en stund.
*gulp*

Kommentarer
Postat av: Sussetuss

Njuter (?) för närvarande av träningsvärk i alla muskler runt axlar, armar och bröst efter ett pass på gymet i söndags. Hoppas du klarade dej över uppvärmningen!

Postat av: Nettan

Hej vännen...
Jag hoppas att du överlever träningen...
Om inte..., kan jag få ta vaniljbullarna som du har i kylen..... ;-)
Håller tummarna att du inte svimmade under uppvärmningen...., i sådana fall är det oroväckande....
Hur ska det då gå när "karate-japanen" kommer på besök nästkommande vecka..

2007-08-21 @ 21:22:40
URL: http://nettans.blogg.se
Postat av: Sarah

Ho ho!! Lever du?
Gå coh lägg dig i tid ikväll nu så att du inte är så trötter i morgon!
Syns!

2007-08-21 @ 21:26:45
URL: http://sysses.blogg.se
Postat av: Anonym

Det ska ju naturligtvis stå att du ska gå OCH lägga dig i tid, inte COH...
Tror att det är dags för mig med att krypa ner...
*host*

2007-08-21 @ 21:28:47
Postat av: N

Lever du?
Eller har träningen knäckt dig?
Vill ju veta att du fortfarande bloggar, nu gör vi kväll, N och jag.
Kram

2007-08-21 @ 22:05:28
Postat av: Gunzan

>Sussetuss:
3 svimmningstendenser åkte jag på, med först vitt fäjs som sen övergick i kräftrött.*s*
Jag håller med, det ÄR skönt med träningsvärk och jag har en stark känsla av att jag kommer att få njuta(?) av det om någon dag. ;D
>Nettan:
Ja, jag överlevde, men du kan få några bullar ändå ;)
Eller så får du ta alla påsarna då Sensei Arakawa varit här...för då vete hundan hur det går för mig..
Puss påre
>Sarah:
Ja, jag ska gå och lägga mig, men jag blev riktig pigg efter det här vettu!! =D Fast imorgon kommer jag nog inte vara det...så... Gonatt!
>N:
Jag överlevde.
På järschken.
Jag höll bara på att svimma 3 gånger men jag fick till det. *puh*
Kram

2007-08-21 @ 23:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback