LCHF - not!!

 
 
I lördags var jag på födelsedagskalas hos en vacker ung väninna som fyllde väldigt jämt!
Det var jättetrevligt, med gott att äta, många härliga skratt och gamla minnen som friskades upp med hjälp av några gamla arbetskamrater som också firade henne. Telia Callcenter och som var först i Sverige minsann, så till och med dåvarande statsminister Ingvar Carlsson var hit på besök!
Det ni!
 
Har ni sett något så vackert!?!
Både en av tårtorna här nedan och födelsdagsbarnet i mitten längre ner! :-D
 
 * * *
 
 
Carola, Carina visst är det okej att vara med på min blogg? Den är ju ändå spärrad och en handfull som läser den ;-)
 
Tack för en härlig kväll!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack själv kära vän för att du finns och för att du kom och förgyllde min dag. Jag hade så himla kul !!

Kram på dig!!!!

2012-10-31 @ 21:18:31
Postat av: Gunsan

> Carina: <3 :D

2012-11-02 @ 10:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback