Nattfika....

 
 
Mitt mellan två nattpass blir det inte mycket gjort. Jättehärligt att ge sig den tillåtelsen. Jag sov till 14 och såsade på en bra stund innan jag tog tag i dagens syssla - slinga håret.
 
Sen var det inte så mycket mer och det känns så välförtjänt att bara vila, såsa, fika och vila. Sista natten nu innan ledighet resten av veckan. Skönt.
 
Jag känner att jag stannar av, hämtar hem de ostyriga eftersläntrarna till tankar och idéer som jag inte riktigt fått fatt i tidigare. Jag är tacksam att jag har de här 5-veckorsperioderna.
 
Åsså en nattfika:
Kaffe, LCHF-punchrulle, hasselnötter
(och en icke-LCHF-lussebulle.) *ops*'
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Catrin

oj va gott det ser ut! Själv höll magen mig i gång i natt eftersom jag lyckades trycka i mig en massa goda pepparkakor på kvällen. Ääääälskar Nyåkers pepparkakor. Oemotståndliga!

2012-12-06 @ 10:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback