God Jul!

 
 
Julafton startade vid 7:30 för mig.
Jag hängde i köket och grejade julmaten.
Klockan 11 kom mina båda söner och en med flickvän.
Vi åt julbord, öppnade julklappar och fikade.
 
Här lyser flitens lampa, det skrapas triss-lotter från morfar så det står härliga till, och fikat är på gång. Vi skojade till det och tog en bild på oss tre, där man för övrigt, tydligt kan se, att det tär på vuxna (läs: äldre) att både jobba skift och att julstöka ;-)
 
 
Jag fattar inte att man kan må så gott av att ha sina barn hos sig. <3 <3 Jag blir varje gång jag har haft dem hos mig så förundrad över de avtryck de gör i mitt hjärta. Varje gång.
 
Klockan 14 satt jag inloggad på jobbet med Tobbe medan mina barn åkte bort till sin pappa & Co för fortsatt firande. Imorgon blir det långfrukost som kommer föregås av en lång sovmorgon innan det är dags för jobb igen.
 
 
God Jul på er därute!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ewa

Fina grabbar! ( vuxna män )

2012-12-25 @ 10:08:44
Postat av: Katarina-Cinnamon

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR

Postat av: Catrin

Ni är så fina allihopa!

2012-12-26 @ 10:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback